יום שלישי, 20 באוגוסט 2019

"חוקר ליום" WishTrip - עוזרת לאנשים עם חווית נסיעה מוגבלת


חברת WishTrip בשיתוף עם מנהל קהילתי נווה יעקב יצאה במיזם ייחודי בשם :"חוקר ליום" –
בה קבוצת מבוגרים עם אתגרים קוגניטיביים שונים יצאה ליום של כיף והרפתקאות וטיול שכותרתו "חוקר ליום", הקבוצה טיילה, רכבה בג'יפ ספארי ולמדה על הטבע והנוף. הטיול הופעל בשיתוף עם מנהל קהילתי נווה יעקב , משרד העבודה והרווחה – תוכנית לרון , עירית ירושלים המחלקה לאוכלוסיות צמי"ד והקרן הקיימת לישראל (קק"ל) - החטיבה לחינוך בקהילה.

דודו אשכנזי, מנהל מחלקת הדרכה מפעלים חינוכיים והחינוך המיוחד בקק"ל אמר בהמשך לפעילות זו: "אירוע מכונן שמוכיח שהחברה יכולה להכיל את כולם וכל אחד יכול לתרום את חלקו בפעילות משותפת כשהוא מביא את חוזקותיו, לא משנה אם הוא מאובחן כצרכים מיוחדים או טרם אובחן".
יהודה פרוידיגר מחזיק תיק צרכים מיוחדים עירית ירושלים ציין: "זוהי פעילות מבורכת אשר טשטשה את ההבדלים בין בעלי הצרכים המיוחדים לבין אלה שלא, החיוך, השמחה והחוויה הייתה שווה בין כולם ובסופו של יום זהו הדבר החשוב".

משה ליפשיץ, מנהל חווית לקוחות ב WishTrip אמר: "הפרויקט "חוקר ליום" היה מבחינתנו הזדמנות להחזיר לקהילה על ידי מתן חוויה ייחודית לקבוצה שלרוב לא זוכה להזדמנויות מסוג זה.
נותני השירות השונים בתחום מתעלמים לעתים קרובות מצרכי אוכלוסיות רבות, ולכן לקחנו על עצמנו לעשות זאת ולספק מודל כיצד ליצור חוויות נגישות לכולם. שיתוף הפעולה עם המנהל הקהילתי נווה-יעקב אפשר את ההזדמנות הזו והיה כשלעצמו מעניין, מפרה ומוצלח – כך שזוהי כנראה הסנונית הראשונה בפעילויות מסוג זה".
האירוע המרכזי של היום היה טיול ביער בן שמן (שנמצא כ-30 דקות צפונית-מערבית לירושלים) בהובלת מדריכי קק"ל אשר לימדו את הקבוצה על המערכת האקולוגית הייחודית ביער בן שמן ועל שימור סביבתי.
בנוסף, המשתתפים זכו להזדמנות לעשות משהו שרוב המבקרים ביער כמעט ולא זוכים לה – כניסה וביקור בפגודת בן שמן המפורסמת, מתנה ממלך תאילנד שניתנה לישראל לחגיגת העצמאות של 50 שנה למדינה.
היום הסתיים בארוחת שדה פיקנטית כשכל משתתף קיבל סרטון וידאו מותאם אישית משלו עם תמונות שצולמו לאורך היום. הסרטונים נוצרו על ידי אפליקציית  WishTrip - אפליקציית טיולים המתעדת מסלולים ויוצרת מדיה מהנה ואטרקטיבית מתמונות שצולמו במהלך הטיול על ידי המטייל.
 WishTrip היא פלטפורמת ניהול חוויות תיירות מבוססת SaaS המאפשרת ליעדי תיירות למלא תפקיד פעיל יותר בעיצוב חוויות הנסיעות של המבקרים, המערכת עוזרת ליעדים ללמוד יותר על המבקרים שלהם, להתאים אישית את החוויות שלהם ולשפר את הפופולריות שלהם ברשת.
עבור משתמשי הקצה,  WishTrip היא אפליקציה המסייעת להם לנווט באתרים בצורה חלקה, למצוא מידע ולתעד את זיכרונותיהם.  החברה נבחרה לאחרונה על ידי ארגון התיירות הבינלאומי (UNWTO) כאחת מבין 20 החברות המובילות בעולם בתחום ה Travel tech
דסי גורדון - מנכ"ל מנהל קהילתי ורותי נריה - רכזת צמי"ד מסכמות: "במיזם הייחודי הצלחנו ליצור חוויה מסוג אחר בה אנשים עם וללא מוגבלות פעלו בהרמוניה כאשר כל אחד תורם לחוויית השני, הטיול איפשר גם לאנשים עם מוגבלות ליהנות מחוויה ייחודית מונגשת ומותאמת. כמו גם יצירת המזכרת אשר תישאר לעוד ימים ארוכים הודות לאפליקציית WishTrip.
מידע נוסף: WISHTRIP
תמונות: WISHTRIP

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תגובות

Subscribe

Labels

תרבות תיירות אטרקציות מופע מחול הופעה פסטיבל אופרה אילת ירושלים תערוכה קולינריה ילדים MSC קרוז קיץ אייסמול מוזיאון סוכות צפון הארץ ארוע בלט פסח חופש חנוכה יין כנרת מלון מסעדות משפחה סרט פורים TRIPADVISOR אוליב אטקציות דומינוס ורטיגו חולון חנות יום השואה יקב ישראל כרמן לינה מגדלה מוזיקה משחק ספורט עמק המעיינות פיצה פסח 2019 שבועות שופינג שיט תחרות ALS DIY WISHTRIP אאידה אביב אוכל אומנות אופנה איילת השחר אייס מול אירופה אלכוהול אמישרגאז ארוחה ארועים ביוטי בילוי בית הקונפדרציה בלט היספניקו בריאות בתי קפה גאוני גבר מת מהלך גינוסר גליל גלריה הגן הבוטני החג של החגים המלט הר הנגב הרצליה השקה וולנטיינז ורדי זה סושי חברתי חגי תשרי חדשות חוקר ליום חורף חינם חיפה חמת גדר חרמון טיולים טיפוח יום האישה יום הבחירות יום המשפחה יום העצמאות יום ירושלים יריד יין כפר נופש כריסמס כרמל לילא מבצעים מגנום מגנום בר מוזיאון האסלאם מופעים מחול בינלאומי מחזור מימונה מסעדה מעלית הזמן משפחות מתנה מתנות נבוקו נופש ניו יורק נערות נצרת סדנה סדנה פרטית סולם יעקב סטודיו סי סיורים סילבסטר סימון בוקנגרה ספיישלים סקי עדלידע עכו ערד ערכת קפה פיצהבורגר פיקניק פלמנקו פנאי פסטיבל בין הכרמים פעילויות פעילויות ילדים פעילות קיץ צעצוע צפת קטיף דובדבנים קייטנה קיץ 2021 קלארו קמפינג קניון קניות קרקס ראש הנקרה ראש פינה רונית רפאל ריח שייקספיר שילוב שירת האושפיזין שלג שנת הונגריה בישראל שף פרטי תה תזמורת תחפושת תכשיטים תל אביב תערוכת צילום תצפית כוכבים תרומה

Flickr