יום רביעי, 27 במרץ 2019

יום הבוחר – אטרקציות וספיישלים ליום הבחירות 9.4.2019


ביום הבחירות כולנו (אני מקווה) נלך לבחור, אבל אפשר גם לנצל את יום החופש האקסטרה הזה לבילוי, שופינג ופעילות עם הילדים. הנה כמה רעיונות וספיישלים - אטרקציות, סרטים, מנות מיוחדות במסעדות ומבצעים לחג יום הבוחר!
ספיישל יום הבחירות - גוטל'ה ביסטרו

הפנינג צבעוני בנמל קיסריה

המלך הורדוס מזמין את כל המשפחה למפגש הומוריסטי בין עבר להווה באווירה ססגונית בהשתתפות מיטב להטוטני ואומני הקרקס והתיאטרון של ממלכת יהודה יום שלישי 09.04 החל מהשעה 10:00 ברחבי הגן הלאומי קיסריה
ביום הבחירות מקיימות החברה לפיתוח קיסריה ורשות הטבע והגנים הפנינג צבעוני לכל המשפחה בגן הלאומי קיסריה ומזמינות את הציבור הרחב למפגש הומוריסטי המחבר בין עבר להווה עם ליצני חצר, רקדנים, אומני הקרקס והתיאטרון של הממלכה. לאורחים צפויה חוויה נפלאה של מופעים משעשעים משתפי קהל, מופעי אקרובטיקה אווירית ולוליינות וירטואוזית, פסלים שמתעוררים לחיים, תהלוכות מוסיקליות, הפרחות אומנותיות של בועות סבון ענקיות, "שייט" על סירת אופניים, מופעי דו קרב בין אבירים, תעלולי קסמים מהפנטים, סדנאות יצירה, שירת קריוקי משולבת צחוקים ואלתורים, ריקודים מימי הביניים ועוד.
אורחי ההפנינג ייהנו ממגוון המופעים והמיצגים בכל רחבי הגן ולאורך ההיפודרום המלכותי. בטיילת החומות המבקרים דמויות תקופתיות המציגות את אורח החיים הצלבני באווירת ימי הביניים ויוכלו גם להצטלם למזכרת בצלמנייה ההיסטורית בתלבושות מהתקופה הצלבנית. 
נמל קיסריה מציע כתמיד אטרקציות ופעילויות כמו צלילה לתוך מסע הרפתקאות במיצגי "מסע בזמן", מסעדות ובתי קפה על קו המים, גלריות אמנים ציוריות ועוד.
ההשתתפות בפסטיבל אינה כרוכה בתשלום נוסף על דמי הכניסה לגן הלאומי (39 שקלים למבוגר, 24 שקלים לילד, חינם למנויים)
הפנינג בנמל קיסריה צילום ורד שריג

משחה "מים פתוחים" וסופ"ש מוזל במלון חוף נחשולים

מלון נחשולים - מלון חוף נחשולים מציע מיום הבחירות ועד סוף השבוע  15% הנחה ממחיר המחירון לכל ההזמנות בתאריכים 9-11 לאפריל 2019, ההנחה מתקבלת ע"י הזמנת חדרים באתר הבית עם קוד ההטבה שמסופק באתר Coolit  או לחילופין בהזמנה ישירות במלון.
המלון בשיתוף שייט נחשולים ו"שוונג" מזמינים את הציבור הרחב למשחה הימי הפתוח החורפי הראשון בישראל. בפעם הראשונה בישראל יערך משחה בים הפתוח ביום הבחירות יום השבתון הארצי לכל המשפחה, כחלק מהמאמצים לחיזוק המודעות לתיירות וספורט חורף בישראל.
coolit, צלם יחצ מלון חוף נחשולים
המשחה בסגנון "מים פתוחים" כולל שחיה בים למרחק של עד 3.3 ק"מ.  הזנקה בשעה 08:00
המשחה יכלול 3 מקצים:
"מקצה גיבורים"-ללא חליפות. מחיר 120-150 ₪
"מקצה חליפות"- 120-150 ₪
"מקצה עממי שומרי הבית"- 50-90 ₪
 מלון חוף נחשולים – 04-6399533, http://www.nahsholim.co.il/
 לסקירה מלאה של המלון המדהים הזה בכתבה: מלון חוף נחשולים - סוויטות לפנקות עם בריכה פרטית מול הים

סרטים והרצאות לכל המשפחה בסינמטק ירושלים

סינמטק ירושלים מציע לילדים ולמבוגרים בילוי קולנועי במהלך יום הבחירות שיתקיים ב-9.4.19 (יום רביעי). כמו כן, הזדמנות חד פעמית רק ביום הבחירות: רכישת מנוי חופשי שנתי ב-450 ₪ וכרטיסיית 6 כניסות ב-150 ₪ בלבד (המנוי והכרטיסייה תקפים לשנה אך המחיר המיוחד יוצע רק ביום הבחירות). להזמנת כרטיסים : *9377
להלן הסרטים שיוקרנו
לילדים וכל המשפחה: החל מהשעה 11:00 בבוקר יקרין הסינמטק במחיר סמלי של 10 ₪ לכרטיס את הסרטים הבאים:
11:00 'הקול בראש' (102 דק'+ 30 דק' הרצאה)
"מה באמת קורה לנו בתוך הראש? מי אחראי לכך שנצחק, נאהב, נחשוב ונדבר? יחד נסייר ברחבי המוח האנושי ונגלה דברים מפתיעים עליו, וגם על עצמנו". מרצה: יואב מה-טוב, חוקר מוח מהאוניברסיטה העברית, איש תוכן ב"פרויקט המוח האנושי" של האיחוד האירופי, ומנהל הבלוג "סיור מוחות" (לכל המשפחה, מדובב)
14:00 -  'מפצח האגוזים וארבע הממלכות' (+ 30 דק' הרצאה)
משירלי טמפל ועד מיקי מאוס, מסטפס ובלט ועד ריקודי היפ הופ קצביים - ריקודים תמיד היו חלק מקסים וכיפי מסרטי קולנוע. הקרנת הסרט "מפצח האגוזים וארבע הממלכות" תלווה במפגש לכל המשפחה בהנחיית עיתונאית התרבות דנה קסלר שתספר על מחול בקולנוע ותראה קטעים קצרים מסרטים. (גילאי 9+ מדובב)
17:00 'הנער'
הנווד הנצחי של צ’פלין הוא גיבורו הראשי של הסרט שלפנינו. כאן הוא מוצא תינוק, ולאחר שאינו מצליח להפטר ממנו, מחליט לאסוף אותו אליו. סביב החומרים האוטוביוגרפיים האלו יצר צ’פלין קומדיה קלאסית שמצחיקה ומרגשת במידה שווה. (68 דק' – לכל המשפחה)
למבוגרים מציע הסינמטק את הסרטים הבאים במחיר של 40 ש"ח לכרטיס:
12:00- 'סיפור אחר', בימוי: אבי נשר
צעירה חילונית מחליטה לעזוב את הבית ולהתארס למוזיקאי הולל שחזר לאחרונה בתשובה. החלטתה מביאה את הוריה הגרושים ואת סבה הפסיכולוג להניח למשקעי העבר ולחבור זה לזה כדי לנסות ולחבל בנישואין שבדרך.
14:30, 'האחים סיסטרז' בימוי: ז’אק אודיאר
מערב ארצות הברית בימי הבהלה לזהב. האחים איליי וצ’רלי סיסטרז נשכרים כדי לחסל רופא שיניים שהגיע למערב וגנב סכום כסף משמעותי. עם אנסמבל שחקנים כביר אודיאר מעצב מערכות יחסים חד פעמיות ומציע חוויה מספקת. “סרט סוחף, מצחיק, מותח וגם אלים מדי פעם” (אורי סיגול, “גלובס”).
17:00, 'המועדפת', בימוי: יורגוס לנטימוס
ליידי שרה ובת דודתה אביגיל נאבקות על תשומת לבה של המלכה אן ועל האפשרות לנווט את הפוליטיקה הלאומית והבינלאומית. סאטירה פוליטית שמעצבת את מאבקי הכח כטור הנדסי של עימותים הדורשים שנינות ומניפולציה. עם אנסמבל שחקניות מעולה, מלאכת צילום מבריקה ותסריט ארסי ממש, “המועדפת” הוא אחד הסרטים המצוינים של 2018.
19:00, 'יונתן אגסי שינה את חיי'  בימוי: תומר הימן
סיפור חייו של יונתן אגסי, אחד מכוכבי הפורנו הגאה הגדולים בעולם. מבט נדיר ואינטימי על עולם הפורנו והליווי, שחושף גם יחסים מפתיעים בין אם ובנה שמצליחים להגדיר מחדש את גבולות התא המשפחתי.
הקול בראש - קרדיט יחצ

בוחרים בקמפניה

שף אריק ווקיל ייצר במיוחד ליום הבחירות שתי מנות לימין ולשמאל
הכבד של של סבתא השמאלנית- כבד קצוץ ביצה מפוררת קראנץ בצל וקופיטרת הבית 49 ₪
שווארמת הימין- בשר אנטרקוט וכבש על חצי פוקצ'ה, פרוסת חציל קלוי, סלט פטרוזיליה בצל סומק וזילוף טחינה לבנה 79 ₪
את המנות ניתן להזמין לצד המנות הנפלאות בתפריט של קמפניה כמו
קרפצ'יו דק דק של סינטה  קוביות פרי, צנונית, מיקרו עלים, בלסמי מתקתק, שמן זית כתית מלח ים ואיולי עריסה 46 ; סיגר קמפניה במילוי כבד עוף, פיסטוקים, נענע פטרוזיליה בליווי טחינה ירוקה ואיולי עריסה 52 ; עראיס – 2 חצאי פיתה עשויה על הגריל ממולאים בבשר בקר צנוברים וירק, מוגש עם פלפל חריף מטוגן טחינה וסלטון עגבנייה בצל סגול וסומק 46 ; בשר ולחם - פוקצ'ה חמה מעליה בשר טחון, שרי, טחינה וצנוברים אפוי בתנור בליווי סלטון פטרוזיליה 69 ; המבורגר שגדל במשפחה טובה - 250 גרם בשר בקר ואנטריקוט משובח מלפפון חסה עגבנייה ותוספת לבחירה צ'יפס/ תפו''א קראנץ' / סלט אישי 69 ; קדירת ציידים - בשר בקר רך בבישול ארוך עם גמבה אדומה סלרי פלפל יבש חריף גרגרי חומוס וכוסברה 79 ; אנטריקוט מיושן - 300/400/500 גרם מיושן במקום צרוב על הגריל מוגש עם תפו"א קראנץ' ורוטב יין בצד 149/199/249 ; פילה בקר זועם - מונח על וופל בלגי לצד רוטב ציידים 159 ; ועוד
קמפניה - ברשבסקי 8 ראשון לציון | 03-903-7667 | א-ה מ12.00 עד 00.00 , שבת- שעה אחרי צאת השבת עד 00.00
קמפניה-ראשונות-צילום עידן גרוס

יום הבחירות בגוטל'ה

ביום הבחירות בוחרים בגוטל'ה, הביסטרו שבאבן יהודה שמציע מלבד התפריט שני ספיישלים טעימים במיוחד:
ראשונה ספיישל: קרפצ’יו דלעת - דלעת כבושה באבקת סוכר ולימון, גרעיני דלעת וצילי אדום, עם קרעי מוצרלה ממעל. 40 ₪
עיקרית ספיישל: פרגית ממולאת בפטריות, תרד, בצל וחזה אווז מעושן מוגש עם תוספת לבחירה. 78 ₪
גוט'לה, הביסטרו בייקרי שבאבן יהודה, פותח את השבוע, בדגש על ארוחת הקזואל האולטימטיבית- ארוחת ההמבורגר.
גוטל'ה - המייסדים 54, אבן יהוד - ימים א'-ה' בין 07:00-23:00, יום ו' 07:00-15:00 טלפון 077-4320697

יום הבחירות בנומילי פטיסרי

ביום הבחירות מציעים בנומילי פטיסרי דיל מיוחד  על העוגות והלחמים:
2 עוגות קראנץ' או בחושות ב- 76 ₪  בין העוגות: קראצ'ים כמו: קראנץ שוקולד ; קראנץ קינמון ; קראנץ ריקוטה ; קראנץ שוקולד חלבה ובחושות: מייפל פקאן ; לימון ; קפה שקדים ; תפוחים ; שוקולד בלגי
בנוסף מציעים בנומילי, לחם שני ב 50% הנחה. ניתן לבחור ממגוון הלחמים העשיר כמו : לחם מקמח אַיְנקוֹרְן (החיטה הראשונה והעתיקה ביותר ונחשבת לחיטה הראשונה שידע האדם - חיטת הבר), לחם קמח אֶמֶר ( חיטת אמר היא חיטה קדומה, מהאבות הקדומים של הדורום המודרני),  בגט טרדיסיון סלק , לחם דני עם חמוציות וגרעינים, לחם 100% שיפון, לחם מלא עם אגוזי מלך, 100% כוסמין מלא, כפרי עם גרעינים ועוד מחיר 19-22 ₪
נומילי פטיסרי,  - סוקולוב 3, כפר-סבא 09-7662616 | הבנים 14, הוד-השרון 09-7441920 | התדהר 15, רעננה  09-8668040


יום הבוחר ביקב טוליפ

ביום הבוחר יפתח מרכז המבקרים של יקב טוליפ לטעימות יין. לצד  הזמנה של פלטות של גבינות צאן וג'בטות חמות. בנוסף יציע היקב בהזמנה מראש גם ארוחות קלות.
מלבד טעימות היין מציעים ביקב במיוחד ליום זה מחירים מיוחדים לרכישת ארגזי יין של טוליפ ומאיה
מחיר לטעימות יין  30  ש"ח טעימות לאדם והחזר ברכישת בקבוק.
(פלטת גבינות בתשלום נפרד)
יקב טוליפ, כפר תקווה, קרית טבעון, טל' 04-9830573
מרכז המבקרים של טוליפ צילום שגיא מורן
יום הבחירות באנגוס
רשת אנגוס מזמינה אתכם לבחור בין טוב לטוב ומפנקת אתכם בארוחות המבורגר מושחתות במיוחד ליום הבחירות – כי אצלנו מותר להיות מושחתים.
ארוחת המבורגר שחיתות – קציצת המבורגר עסיסית בתוספת פרוסות אסאדו, ביצת עין ,בצל מקורמל וחסה אייסברג מוגש בלחמניה עם רוטב אנגוס + צ'יפס ב- 72 ₪
ארוחת המבורגר לואיזיאנה  - קציצת המבורגר עסיסית בתוספת גבינת צ'דר, לביבת האש בראונז ביתי, טבעות בצל וחסה אייסברג מוגש בלחמניה ברוטב ברביקיו מעושן + צ'יפס– 68 ₪
ההמבורגרים של אנגוס – קציצה במשקל 200 גר' העשויה  100% בשר טרי הנטחן במקום מידי יום- ניתן לבחור בין קציצת בקר אנגוס לבין קציצת מיקס בקר אנגוס וטלה מזן אספולק מהעדרים שלנו בגליל.
ההטבה תקפה ביום הבחירות בלבד בסניפי אנגוס 
רשת אנגוס הוקמה ב 2010 על ידי פאדי דבאח. שלושת הסניפים הראשונים של הרשת  נפתחו בצפון הארץ  וב-2015 נפתח סניף הדגל ברחוב הארבעה בתל אביב. במהלך השנה האחרונה הקים הבעלים, פאדי דבאח, יחד עם המסעדן  ₪ ואיש העסקים דוריאן קופיט את קבוצת "פרימרו" אשר בבעלותה רשת אנגוס וביירן מרקט. הקבוצה עובדת על פיתוח ורכישת מסעדות נוספות. ההתמחות של מסעדת אנגוס היא בבשר איכותי, מקומי וטרי. כל מנות הבשר לרבות המבורגרים, נקניקיות, תבשילים וכמובן נתחי הבשר האימתניים מגיעים לצלחת היישר מהעדר הפרטי של הבעלים. המסעדה הציבה סטנדרט של טריות והקפדה על כל תהליך הבשר, דבר שלא קיים באף מסעדה אחרת בארץ.
אנגוס: תל אביב, כפר סבא, מגדל, דיר אל אסד
עוד על אנגוס 

ברשת ביירן מרקט בוחרים כפול  - דאבל נקניקייה בארוחה

רשת ביירן מרקט יוצאת עם דיל מיוחד ביום הבחירות ומזמינה את קהל הלקוחות להזמין את אחת מהארוחות שבתפריט (הכוללת נקניקייה, תוספת ושתייה)– להוסיף 10 ₪ למחיר הארוחה ולקבל נקניקייה נוספת לארוחה שהוזמנה.
הארוחה של ביירן כוללת נקניקייה, תוספת לבחירה ושתייה
קנקר עוף קריספית; בראטוורסט -נקנקיית עוף ועשבי תיבול ; bayern - נקניקיית אנטריקוט פיקנטית ; לנדייגר - נקניקיית הציידים  מעגל-אווז  ; שוייצר- עגל ואמנטל  ועוד
המבצע תקף בהזמנת ארוחה מהתפריט, נקניקייה נוספת מאותו סוג שהוזמן בארוחה בלבד
המטבח של רשת ביירן מרקט משלב את הטעמים הייחודיים של המטבח האוסטרי והגרמני: שניצל אוסטרי ענק, נקניקיות ציידים, המבורגר מעושן וכל המנות מלוות בזאוורקראוט (כרוב מבושל).
הנקניקיות המגוונות של הרשת נעשות מבשר טרי ואיכותי על ידי שף הרשת .
ביירן מרקט עזריאלי תל אביב | שרונה מרקט| לב המפרץ -חיפה | סינמה סיטי ראשון לציון| סינמה סיטי נתניה| סניף שדה התעופה
ביירן נקניקיות- צילום שי בן אפרים

קנטה- הקנטה בוחרת אחרת, תפריט ספיישלים פוליטי ליום הבחירות

הרופ-טופ "קנטה", מבית קבוצת  Nox(אמש; מנדלימוס ; בירגארדן בשרונה והוד השרון, רובי בירמיהו ועוד) הממוקם בגג  גן העיר בתל אביב, בליוויו של השף כפיר ינין שמרענן את התפריט ביום הבחירות ומגיש ספיישלים פוליטיים בלי טעמים מעניינים.
בתפריט:
הסיגר של ביבי - סיגר טלה, טחינה הר ברכה וסחוג ירוק + רוסו טוניק/ 68 ₪
המבורגנץ - בייקון טלה, גאודה, ביצת עין ובצל בטמפורה + קוקטייל ניו יורק (ג'ק דניאלס)/ 76 ₪
סלט לפיד - סלמון קונפי, סלנובה, מלפפון, תפוח אדמה שרוף, איולי קרם פרש, עירית ובצל סגול + קוקטייל ליברפול (ג'ין בומביי)/ 66 ₪
חריפייגלין - טקסטורות קיצוניות של 5 סוגי חריף לצד מיני ברוסקטות + נגרוני קלאסי/51 ₪
קנטה (KANTA). קומת הגג של גן העיר, אבן גבירול 71, תל אביב. ראשון-שבת 20:00-אחרון הסועדים (פתוח עד השעות הקטנות של הלילה). ניתן להזמין מקומות דרך הפייסבוק. לא כשר.
קנטה, המבורגנץ, צלם עדי נאור

בחירות ב-Te- לכוס התה המושלמת

יצרנית תה הפרמיום הישראלית הראשונה בשיטת "מהמטע לספל" (שליטה ופיקוח על כל תהליך הגידול והייצור של התה- מהשתילה, גידול, קטיף, יישון, התססה ואריזה) מביאה לישראל את אמנות, תרבות וחווית התה הסינית העילאית.
יוצאת במבצע ביום הבחירות הארצי:
קונים מארז מתנה ומקבלים חינם את גאג'דט התה המהמם: אינפיוזר מעוצב + תחתית להכנת כוס תה מושלמת, (בדוכן ובקו ההזמנות הטלפונית).
TE, כשר: בהשגחת הרבנות (ללא חשש לקטניות)
דוכן בקניון הזהב- שער רומא, ראשל"צ, הטלפון להזמנות: 0524200203
מייל info@pure-te.com http://pure-te.co.il/
אינפיוזר של חברת הפרמיום TE, צלם משה כהן



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תגובות

Subscribe

Labels

תרבות תיירות אטרקציות מופע מחול הופעה פסטיבל אופרה אילת ירושלים תערוכה קולינריה ילדים MSC קרוז קיץ אייסמול מוזיאון סוכות צפון הארץ ארוע בלט פסח חופש חנוכה יין כנרת מלון מסעדות משפחה סרט פורים TRIPADVISOR אוליב אטקציות דומינוס ורטיגו חולון חנות יום השואה יקב ישראל כרמן לינה מגדלה מוזיקה משחק ספורט עמק המעיינות פיצה פסח 2019 שבועות שופינג שיט תחרות ALS DIY WISHTRIP אאידה אביב אוכל אומנות אופנה איילת השחר אייס מול אירופה אלכוהול אמישרגאז ארוחה ארועים ביוטי בילוי בית הקונפדרציה בלט היספניקו בריאות בתי קפה גאוני גבר מת מהלך גינוסר גליל גלריה הגן הבוטני החג של החגים המלט הר הנגב הרצליה השקה וולנטיינז ורדי זה סושי חברתי חגי תשרי חדשות חוקר ליום חורף חינם חיפה חמת גדר חרמון טיולים טיפוח יום האישה יום הבחירות יום המשפחה יום העצמאות יום ירושלים יריד יין כפר נופש כריסמס כרמל לילא מבצעים מגנום מגנום בר מוזיאון האסלאם מופעים מחול בינלאומי מחזור מימונה מסעדה מעלית הזמן משפחות מתנה מתנות נבוקו נופש ניו יורק נערות נצרת סדנה סדנה פרטית סולם יעקב סטודיו סי סיורים סילבסטר סימון בוקנגרה ספיישלים סקי עדלידע עכו ערד ערכת קפה פיצהבורגר פיקניק פלמנקו פנאי פסטיבל בין הכרמים פעילויות פעילויות ילדים פעילות קיץ צעצוע צפת קטיף דובדבנים קייטנה קיץ 2021 קלארו קמפינג קניון קניות קרקס ראש הנקרה ראש פינה רונית רפאל ריח שייקספיר שילוב שירת האושפיזין שלג שנת הונגריה בישראל שף פרטי תה תזמורת תחפושת תכשיטים תל אביב תערוכת צילום תצפית כוכבים תרומה

Flickr