יום שלישי, 28 במאי 2019

יום ירושלים 2019 - חגיגות ומבצעים בבירה


 יום ירושלים 2019
לבלות. לאכול. ליהנות
קבלו כמה סיבות מצוינות לעלות לירושלים וליהנות עם כל המשפחה
 באטרקציות השונות
מבצעים בהטבות מיוחדות לרגל חגה של העיר
 
החורבה צילום יעל הרמן

מחפשים הזדמנות לעלות לבירה? מה טוב יותר מלהגיע לירושלים סביב חגיגות ה-52 לאיחוד העיר שיצוין ביום ראשון כ"ח באייר 2.6.19. לרגל החגיגות ריכזנו עבורכם מקבץ המלצות מיוחד לבילוי מושלם עם כל המשפחה בעיר  ליום או יומיים. רבים מהמוסדות בעיר, כמו גם המסעדות והמלונות החליטו לצאת בהטבות מיוחדות לחוגגים.
אז קדימה, צאו לדרך...

היכן מבלים?
חדש ברובע היהודי - מחירי השקה מיוחדים החל מיום ירושלים ועד סוף הקיץ.
לרגל יום ירושלים, מזמינה החברה לשיקום ופיתוח הרובע היהודי בירושלים את הקהל הרחב לעלות לעיר הבירה וליהנות מחוויה משפחתית הכוללת משחק חוויתי למשפחות - בקצב הרובע - משחק ניווט אינטראקטיבי, סיורים ברחבי הרובע היהודי וכניסה משולבת לאתרים השונים. מחירי השקה מיוחדים לסיורים ולפעילויות החל מיוני עד סוף אוגוסט.
סיורי JTOUR – 3000 שנה בשעתיים. הסיורים בעברית ובאנגלית
סיורים לבודדים ולקבוצות שיחנכו לראשונה ביום ירושלים. הסיורים יפעלו באופן סדיר ומדי יום. במשך הקיץ בלבד, הסיורים ניתנים ( בעברית ובאנגלית) במחירי השקה: 25 ₪ בלבד למבוגר ו-10 ₪ לילד (מגיל 3 ועד 18).
ביום ירושלים יצאו סיוריJTOUR  3000 שנה 'בשעתיים' בעברית בשעה 11:00, 13:00, 15:00 ובאנגלית בשעה 12:00 ו-14:00. היציאה לסיורים מותנית בהרשמה מראש באתר: www.JTICKET.org.il
מסלול הסיור: יציאה משער יפו, מול מרכז המידע של משרד התיירות. דרך השוק, שם יפגשו המשתתפים עם בעלי חנויות אותנטיות, ויעברו ליד אכסניית המצודה עד לתצפית על ארבעת הרובעים. הסיור יעבור דרך הסמטאות הקסומות של הרובע היהודי אל החומה הרחבה שבנה המלך חזקיה לפני 2700 שנה, משם לקארדו ביזנטי, מחודש בפסיפסים יפהפיים, הרחוב הראשי של ירושלים לפני כ-2000 שנה. דרך כניסה נסתרת השמורה רק למסיירי תיירות הרובע, יכנסו למרתף של בית יהודי מימי בית המקדש השני, יטפסו לבית כנסת החורבה ויעלו לכיפה, שם ייהנו מנוף מרהיב מהתצפית היפה ביותר בירושלים.                                                                                            
הסיור ימשיך בסמטאות הקסומות של הרובע היהודי לאתר הבנייה של אחד מבתי הכנסת המפוארים והמיוחדים בעולם, 'תפארת ישראל'. משם ימשיכו לרובע ההרודיאני, ויתארחו בסלון עשירי ירושלים בתקופת בית המקדש השני. הסיור יסתיים בכותל המערבי, מקום מושא התפילה של העם היהודי לאורך כל הדורות. (יתכנו שינויים במסלול).
כרטיס JTICKET בעברית ובאנגלית
החברה לשיקום ופיתוח הרובע היהודי בירושלים, יזמה את J TICKET -כרטיס משולב ומוזל של האטרקציות והאתרים השווים בעיר העתיקה. מדובר במיזם שמטרתו להקל על התייר בבחירת האתרים והפעילויות, ולהפחית בעלויות. את הכרטיסים ניתן לרכוש באתרי התיירות ברובע. הכרטיס ניתן למימוש במשך חודש, כאשר המימוש של כניסה לאתר או כל פעילות אחרת, הינו חד פעמי.
ניתן לבחור ארבע אטרקציות/ פעילויות/ אתרים מהרשימה המוצעת: מערת צדקיהו, ארבעת בתי הכנסת הספרדים, הרובע ההרודיאני, טיילת החומות (דרומי), בית כנסת החורבה, בית פלוגת הכותל, המגדל הישראלי, מרכז אריאל לבית ראשון (יד בן צבי), הבית השרוף המחודש, חווית התנ"ך VR, לחיות את התנ"ך, מוזיאון חצר היישוב הישן, מרכז מורשת מנחם בגין, רכבת הכותל, בית הכנסת מנחם ציון. מחיר הכרטיס: 85 ₪. לרכישת כרטיסים ולמידע נוסף: www.JTICKET.org.il
בקצב הרובע - משחק חדש למשפחות - בעברית בלבד
חווית גיבוש משפחתית והרבה כיף ברחבי הרובע היהודי. כל משפחה תקבל תיק עם משימות ואביזרים ותצא להרפתקה בין הסמטאות הקסומות ומתחת לאדמה ברחבי הרובע היהודי. המשחק יפגיש את המבקרים עם עברה המפואר של העיר העתיקה לאורך כל תקופות ההיסטוריה, במהלכו יפענחו כתב סתרים, ירכיבו פאזלים, ישחקו במסלול בין עתיקות ומסתורין ויסיימו עם בובות משחק של התקופות ההיסטוריות בירושלים שיזכירו למשתתפים מה עבר על העיר הכל כך מיוחדת – ירושלים.
מחיר מיוחד ליום ירושלים: רק 95 ₪ למשפחה במקום 125 ₪. רוכשי המשחק זכאים להשתתף בסיור JTour – 3000 שנה
בשעתיים, בחינם! חובה להירשם מראש: www.JTICKET.org.il
בריחה אל העבר - משחק אינטראקטיבי - בעברית בלבד
מחלקת התיירות של החברה לשיקום ולפיתוח הרובע היהודי, בשיתוף חווית התנ"ך משיקות "רכבת מהירה" שתיקח את המבקרים ברובע למסע מרהיב אל העבר באמצעות טכנולוגיה עתידנית, בתפאורה היפה בעולם, של הרובע היהודי בעיר העתיקה בירושלים. המשתתפים במשחק יעברו בין סמטאות הרובע, מעברים תת קרקעים נעלמים וחפירות, יגששו את דרכם בפענוח ובפיתוח כתבי חידה מאתגרים. את המשחק ילוו עזרים טכנולוגיים מהמתקדמים ביותר בתחום, טאבלטים וטכנולוגיית מציאות רבודה, ייעודיים לחוויה תיירותית בלתי נשכחת. אורך החוויה כשעה וחצי.
עלות מיוחדת ליום ירושלים 225 ₪ בלבד למשפחה במקום 250 ₪.
בהזמנה מראש בלבד באתר  www.rova-yehudi.org.il. את הטאבלטים אוספים בקארדו המקורה בחוויית התנ"ך.
שעות יציאה לפעילות: 10:00, 12:00, 14:00, 16:00. רוכשי המשחק זכאים להשתתף בסיור JTour – 3000 שנה בשעתיים, בחינם! הרשמה מראש בלבד: www.JTICKET.org.il. ניתן לקנות כרטיסים בקופות האתרים ובמרכז המידע בכיכר החורבה. הזמנת כרטיסים מראש דרך האתר www.rova-yehudi.org.il.
הגן הבוטני האוניברסיטאי בגבעת רם כניסה חינם ביום ירושלים
ילדים ומבוגרים מוזמנים ליהנות מסיורים עצמאיים בגן הבוטני המצוי בשיא פריחתו. בכל חלקות הגן הייחודיות יוכלו המבקרים לחזות בנופים משתנים בתקופה היפה בשנה וליהנות מאתר טבע ירוק בליבה של ירושלים.
הילדים מוזמנים ליהנות ממשחקי חוץ בשביל התגליות רצוף המשחקים, לחפש 'זהב' וליהנות מאזורי המים והאדמה.
לפרטים נוספים: הגן הבוטני, 02-6794012 www.botanic.co.il
פלסטיקולוג'י במוזיאון המדע ע"ש בלומפילד 1+1 חינם ליחידים בתאריכים 3-7/6
מוזיאון המדע ע"ש בלומפילד בירושלים מזמין אתכם ילדים, הורים, סבים, סבתות, בני נוער עם כל המשפחה להכיר את הפלסטיק: עיצוב מפלסטיק, חדשות ומיחזור. בין שלל הפעילויות בנושא הפלסטיק תוכלו ליהנות ולהשתתף בהדגמה מדעית מסקרנת, ליצור ארנק צבעוני משקיות פלסטיק בסדנת בנייה ובסיומה לקחת את הארנק המעוצב הביתה. לגרוס בקבוקי פלסטיק וליצור מוצר חדש לגמרי במפעל מיחזור שהוקם במיוחד במוזיאון. לצפות בעבודת מדפסת תלת מימד ענקית, מיצבי אמנות מרהיבים שכולם פלסטיק, סרט תלת מימד 'מסע אל החלל' ועוד ועוד. בשבוע של יום ירושלים המוזיאון מעניק הטבה של 1+ 1 חינם ליחידים בתאריכים 3-7 ביוני. נציין שביום ירושלים עצמו המוזיאון סגור.
מחיר: 45 ₪ (מתחת לגיל 5 - חינם) / כרטיס משפחתי 160 ₪, סרט בתלת ממד 10 ₪
יום ירושלים- יום ראשון המוזיאון סגור. לפרטים טל' 02-6544888 /  www.mada.org.il
מוזיאון המוזיקה העברי בירושלים (ביום ירושלים 50% הנחה לכניסה. ילדים עד גיל 10 וחיילים במדים חינם ביום ירושלים)
מוזיאון המוזיקה העברי מזמין את הקטנים והגדולים לבקר במוזיאון היחיד בישראל המוקדש למוסיקה ושירה עברית מהתפוצות. הביקור בשבעת חללי המוזיאון מתבצע בהדרכת 'סבא לוי', המדריך הווירטואלי, המלווה את מבקרי המוזיאון באמצעות הטאבלט הניתן בכניסה. מבקרי המוזיאון מוזמנים להצטרף למשחקים האינטראקטיביים הקיימים בכל חלל. לדוגמה: בחלל מרכז אסיה: המבקרים מוזמנים להשתתף במשחק אינטראקטיבי בסגנון 'גיטר הירו' ולהנות מהתנסות בכלי נגינה עתיקים כמו זורנה כורדית, זארב פרסי, רובאב בוכרי, פאנדור קווקזי ועוד.  בחלל המוקדש למסורת המרוקאית ולהשפעות ספרדיות – מרוקו אנדלוסיה – ייהנו מהבקרים מסרטון המציג את התרבות המקומית וכלי הנגינה הייחודיים לאזור זה ויכולים להצטרף למשחק אינטראקטיבי. פינת האזנה מיוחדת ימצאו המבקרים בחלל המאפיין מוסיקה מאזור עיראק סוריה מצרים והודו, והזמנה להצטרף למשחק האינטראקטיבי העוסק בסגנון המוסיקלי הייחודי לארצות אלו.
בחלל ארצות הבלקן מוזמנים המבקרים לבדוק את מיומנותם בכלי נשיפה אופייניים לאזור ולצפות בסרטון בו יספרו יהודים שחיו באזור על התרבות המיוחדת ואורח החיים המוסיקלי הייחודי בבלקן.
התנסות בכלי הקשה אלקטרוניים, הכרת כלי הנגינה אפריקאים כמו פעמון דון דון, תוף גינאה, נבל אתיופי שופרות תימנים ועוד ממתינה למבקרים בחלל אפריקה ותימן. בגולת הכותרת של המוזיאון, החלל העברי, המוקדש לקיבוץ הגלויות ולעבר המוסיקלי המיוחד של ארץ ישראל וירושלים, המבקרים יוכלו ליהנות מסיור בדגם בית המקדש
הווירטואלי באמצעות משקפי מציאות מדומה (במוזיאון ישנם 16 עמדות), מה שהופך את הביקור במוזיאון לחוויה מרגשת וייחודית. במהלך הסיור ילמדו המשתתפים על הסגנונות המוזיקליים השונים אשר השפיעו על המוזיקה והשירה שהיו נהוגים בתפוצות בהם חי העם היהודי.
מוזיאון המוזיקה העברי – רחוב יואל משה סולומון 10 נחלת שבעה.
ילדים עד גיל 10 וחיילים במדים כניסה חינם ביום ירושלים.
יום ירושלים שעות פתיחה – 09:30-20:30. לפרטים נוספים 02-5406505
מוזיאון מנחם בגין – מסע מרגש בעקבות חייו של מנהיג ומופע ניגון ירושלמי מיוחד ביום ירושלים
חוויה אור-קולית הלוקחת את המבקרים למסע בזמן בעקבות סיפור חייו של ראש הממשלה השישי של מדינת ישראל. דרך סיפורו של המנהיג שסחף המונים, מזמן המוזיאון מפגש עם כמה מהאירועים הדרמטיים והמרגשים בתולדות מדינת ישראל.
למוזיאון תרגום סימולטני לשפות: אנגלית, פורטוגזית, צרפתית, רוסית, ספרדית וערבית
שעות פתיחה: בימים א, ב, ד, ה, בשעות 9:00-17:00  יום ג' 9:00-19:00  יום ו' 9:00-12:30 המוזיאון בסיורים מודרכים ותיאום מראש.
מופע ניגון ירושלמי - חברי ההרכב 'ניגון ירושלמי' יפגשו על הבמה במרכז בגין להופעה אנרגטית, מלאה וחגיגית לכבוד 'יום ירושלים' – 2.6.2019 אנסמבל 'ניגון ירושלמי' יוצר ומלחין מוזיקה בהשראת השירה הירושלמית העתיקה: מזמורי תהילים, ניגוני עולי רגלים ופיוטים ישנים מתמזגים לסולם צלילים אחד המונח על אדמת ירושלים ומחפש את שער השמיים. במופע 'אסיף' המאגד ואוסף את השירים והקטעים המוסיקליים שההרכב ביצע ב 11 שנות פעילותו, יבצע האנסמבל שחבריו יוצאים כעת לדרכים חדשות, את הניגונים המזמורים והפיוטים אותם אסף לאורך השנים וייקח את הקהל כולו למסע נדודים בין הצלילים, הבקשות, הזיכרונות ותקוות חדשות. פתיחת דלתות 20:00  תחילת מופע 20:30
עלות כרטיס: 60 ₪  ביום האירוע: 65 ₪
כתובת: רחוב ש.א.נכון 6 ירושלים (בין גן הפעמון לסינמטק). לפרטים נוספים: 025652011,025652018 www.begincenter.org.il  
בית פלוגת הכותלהטבה של 20% לרגל יום ירושלים
הסיפור המדהים שטרם סופר. מיצג חדש בלב הרובע היהודי
רבות סופר על תקופת המנדט הבריטי בארץ ישראל, על ירושלים שהייתה מוקד למלחמות ומאבקים, אך היוותה תמיד מקור לתפילות ולכיסופים בקרב העם היהודי.
מיצג חדש בלב הרובע היהודי, מביא לראשונה את סיפורה של פלוגת הכותל- סיפור שכמעט ונשכח מהיסטוריית הישוב היהודי בארץ ישראל. סיפורה של חבורת צעירים שפעלה בגבורה מול המנדט הבריטי לשימור המסורת והקשר בין העם היהודי לכותל המערבי. אורך המיצג: 35 דק'.
שעות פתיחה: 09:00-17:00 בתיאום מראש דרך מרכז מורשת בגין. 025652011, 025652018. www.begincenter.org.il
תיאטרון הקרון מעניק הטבה מיוחדת לכבוד יום ירושלים 1+ 1 להצגות בשבוע זה
תיאטרון הקרון מעניק הטבה מיוחדת לכבוד יום ירושלים 1+ 1 להצגות בשבוע זה
תיאטרון הקרון בירושלים הינו תיאטרון  חזותי אמנותי לילדים המעודד סקרנות, חשיבה ודמיון אצל ילדים ומבוגרים כאחד. התיאטרון מופיע ברחבי הארץ עם למעלה מאלף הצגות בשנה ובעולם ( ארה"ב, המזרח הרחוק אירופה) מעל 150 הצגות בשנה. אמני תיאטרון הקרון זוכים בפרסים בינלאומיים וההצגות נחשבות כטובות בתחומן בעולם.
בשבוע שבו חל יום ירושלים ניתן לצפות בהצגות באולם הבית של התיאטרון בגן הפעמון, בהנחה מיוחדת לרגל יום ירושלים של 1+1.  ההצגות שיועלו:
יום שני 3.6, בשעה 16:30 - לאט לאט כמו פיל - תיאטרון סיפור לפעוטות.
יום שלישי, 4.6 בשעה 17:00- פיית המרציפן.
היכן אוכלים?

Harvey's Smokehouse משיקה תפריט חדש לרגל יום ירושלים ומעניקה קינוח חינם לשולחן.
אחת המסעדות החדשות והמפתיעות בירושלים - מעשנת העץ הראשונה בבירה שנפתחה לפני כשנה, מציעה למבקריה מגוון מנות ראשונות, עיקריות או כריכים של בשר ועוף מעושנים בעץ, בעישון איטי של 12-18 שעות, בסגנון ברביקיו אמריקאי. ביום ירושלים תשיק המסעדה תפריט חדש שכולל אנטריקוט, אנטי פסטי, ירקות על האש, שורט ריבס על האש, כתף טלה, סלט סטייק מעושן ועוד. בנוסף, מציעה המסעדה מנות עיקריות ישר מגריל הבשרים' סנדוויצ'ים של בשר מעושן, ופלטות בשרים מעושנים בין 12 ל-18 שעות בהרכבה אישית ותעניק ביום ירושלים קינוח חינם לשולחן.
כשר למהדרין. בן שטח 7, ירושלים 02-6246444.
שעות פתיחה: יום א'-ה' 12:00-23:00 יום שבת: מצאת השבת-23:00
מסעדת נחמן בכיכר המוזיקה תעניק קינוח חינם לזוג סועדים ביום ירושלים.
מסעדת 'נחמן' החלבית בכיכר המוסיקה מתחדשת בתפריט חדש ורענן בסגנון ישראלי, בניצוחו של שף המסעדה החדש, אלכס פלטינסקי, בוגר בית הספר תדמור ובעל ניסיון קולינרי עשיר של למעלה מ-15 שנה.
התפריט החדש מציע מגוון מנות חלביות, צמחוניות וטבעוניות בסגנון ישראלי עם נגיעות איטלקיות וצרפתיות וללא גלוטן. בין היתר, מציעה המסעדה ארוחות בוקר המוגשות עד השעה 16:00, פיצות מהטאבון, פסטות טריות ומגוון מנות ראשונות ועיקריות, כשכל חומרי הגלם הם מהטריים ואיכותיים ביותר בשוק, וברובם תוצרת ישראלית. המסעדה תעניק ביום ירושלים  קינוח חינם לזוג סועדים. מסעדת 'נחמן' החלבית משתרעת על פני 220 מ"ר במתחם מעוצב עם כ-60 מקומות ישיבה בחלל המסעדה המרכזי, מתוכם 12 מקומות ישיבה באזור מיוחד לאווירה אינטימית ורגוע ובנוסף כ-40 מקומות ישיבה בחוץ, במתחם כיכר המוזיקה.
מבוא בית דוד 12, כיכר המוזיקה, נחלת שבעה. כשר למהדרין – הרבנות ירושלים, 02-9920540.
כינור בכיכר מעניקה כוס יין חינם לארוחה מלאה ביום ירושלים
מסעדת השף הירושלמית 'כינור בכיכר' הממוקמת בלב קומפלקס כיכר המוזיקה בירושלים, שהפכה לאחרונה לאחת המסעדות הכשרות המדוברות בעיר, השיקה השבוע תפריט קיץ חדש הכולל גם ארוחת טעימות בת שמונה מנות.  שף קובי קטני, השף הראשי של מסעדת כינור בכיכר, בנה תפריט חדש המורכב ממנות ראשונות ועיקריות, עשירות ומיוחדות עם נגיעות צרפתיות, המבוססות על המרכיבים הטריים והאיכותיים ביותר בשוק. בנוסף, יצא השף עם ארוחת טעימות של 8 מנות בעלות של 250 ₪. ביום ירושלים תעניק המסעדה כוס יין חינם למזמינים ארוחה מלאה.
'כינור בכיכר' משתרעת על שטח של כ- 200 מ"ר עם כ- 200 מקומות ישיבה. תפריט המסעדה מבוסס על בשרים מובחרים צלויים או מבושלים, דגים טריים ומגוון סלטים רעננים ממרכיבים עונתיים. במסעדה בר משקאות רחב ומרהיב ובו מיטב מותגי האלכוהול המובילים בעולם, בירות מקומיות ומיובאות מהחבית, וקפה של חברת 'וריניאנו' (Caffe Vergnano 1882) מבית הקלייה הוותיק ביותר באיטליה. בנוסף, המסעדה מחולקת לשני חללים המאפשרים אפשרויות בילוי שונות: החלל המרכזי, נמצא בקומת הכניסה וקיימים בו 100 מקומות ישיבה עם כסאות בהתאמה אישית וספות יוקרתיות. החלל החיצוני, ממוקם ברחבת כיכר המוזיקה וכולל כ-100 מקומות ישיבה הפונים לרחבה המרכזית של 'כיכר המוזיקה' ולבמת ההופעות.
מעבר בית הכנסת 12, כיכר המוזיקה, נחלת שבעה. כשרות: בד"צ בית יוסף, 02-9944902.


אנדלוסיה מעניקה כוס בירה חינם בין 18:00-20:00
בר הקוקטיילים והטאפאסים במרכז העיר ירושלים שהפך תוך חודשים ספורים למקום הכי חם בעיר. מדובר במקום היחיד בארץ המשלב מנות שף כשרות, בר קוקטיילים ייחודים home-made, ומוסיקה המייצרים קונספט ואווירה צעירה של בילוי החל משעות הערב המוקדמות ועד השעות הקטנות של הלילה. המסעדה תעניק ביום ירושלים כוס בירה חינם בין השעות 18:00-20:00
על הצד הקולינרי במסעדה אמון שף שלומי אטון, בעל ניסיון קולינרי עשיר בסצנת האוכל התל אביבי והירושלמי. אטון יצר עבור אנדלוסיה תפריט טאפסים חדש ומיוחד המורכב משלוש קטגוריות של מנות צמחוניות- טבעוניות, דגים, ובשרים במטרה לתת מענה רחב לכל באי המסעדה.
במקום תפריט של עשרות קוקטיילים קלאסיים לצד מספר קוקטיילים נבחרים, המשלבים את עולם היין והפונצ'ים בסגנון ספרדי- ישראלי המתאים לקונספט המקום. שעות פתיחה: ימים א'-ה' בין השעות 18:00-1:00 ומוצ"ש 21:00 עד 01:00. מעבר בית הכנסת 12, כיכר המוסיקה, ירושלים. כשרות מהודרת, להזמנות: 02-6266306.
בלו- הול מיוזיק מעניקה כוס בירה חינם ביום ירושלים בין 18:00-20:00
בר המסעדה הירושלמי 'בלו הול מיוזיק' – שהוקם לפני כשני עשורים ומתהדר בתואר בר המסעדה הוותיק ביותר בעיר, הוקם על טהרת המוסיקה, ועבר לאחרונה שיפוץ כללי ומתיחת פנים במסגרת התאמתו לבר- מסעדה הפתוח בשעות הלילה הקטנות ומתאים לבילוי צעיר המשלב אוכל טוב, הופעות חיות, ובר אלכוהול עשיר. המסעדה תעניק כוס בירה חינם ביום ירושלים בין 18:00-20:00. 'בלו הול', משתרעת על שטח של כ- 220 מ"ר עם כ- 120 מקומות ישיבה, פתוחה לקהל החל מהשעה 18:00 ועד אחרון הלקוחות בשעות הקטנות של הלילה, כאשר עד השעה 22:00 המקום מתפקד כמסעדה, והחל מהשעה 21:00 מתקיימת במקום הופעה של מוסיקה חיה במגוון סגנונות ובימי חמישי בערב ההופעה ממשיכה עם דיג'יי במסיבת ריקודים לתוך הלילה. המסעדה מחולקת לשלושה חללים שונים המאפשרים מגוון של אפשרויות בילוי שונות. בחלל המרכזי בקומת הכניסה, מוצבת הבמה, עליה מתקיימות ההופעות החיות. במתחם זה, מתקיים מדי יום שני ג'ם סשן- במה פתוחה השואפת לייצר סצנה מוסיקלית מקצועית של חובבי מוזיקה ואמנים מקצועיים. חלקו השני של המסעדה הוא בר האלכוהול, שמגיש מגוון משקאות רחב ממיטב מותגי האלכוהול המובילים בעולם: מותגים מובחרים של וויסקי, שלל קוקטיילים, תפריט יין עשיר ובירות מקומיות ומיובאות מהחבית. חלקו השלישי של המסעדה הינו חדר פרטי לאירועים קטנים המכיל כ-20 מקומות ישיבה.  
יואל משה סולומון 12, 02-6256488.
מדיטה- תפריט חדש - 10% הנחה למזמינים ארוחה מלאה ביום ירושלים
מסעדת מדיטה, בבעלות שף מוטי אוחנה, עוברת מהפך קולינרי במסגרתו מתחדשת המסעדה בתפריט ביסטרו. התפריט החדש כולל מגוון נתחי בשר מובחרים המתיישנים במקום כמו פילה בקר, סינטה, אנטריקוט, פריים ריב, ושייטל. קטנות
מהשדה - מנות המורכבות מירקות טריים הגדלים ביישובי דרום הארץ המקבלות טאצ' ייחודי, תפריט יינות עשיר, מידי חמישי החל מהשעה 21:00 דיג'יי קבוע לאווירה ייחודית.   
מסעדת מדיטה תעניק ביום ירושלים 10% הנחה למזמינים ארוחה מלאה או ארוחת טעימות.
מסעדת הביסטרו מדיטה של השף מוטי אוחנה ומשה כהן, ממוקמת במתחם בית הנציב בירושלים נחשבת לאחת מהמסעדות הכשרות הטובות בבירה, כאשר חזון השותפים במדיטה הוא להגיש לאורחים מנות מהמטבח הים תיכוני, תוך הישענות על מנות ירושלמיות קלאסיות, לצד חידושים מהמטבח המודרני.
מסעדת מדיטה משתרעת על פני כ-350 מ"ר, עם כ- 180 מקומות ישיבה, כולל חדר פרטי לאירועים עד 110 איש, ושוכנת במתחם בית הנציב בתוך בניין מרהיב המעוצב בסגנון מודרני עם אלמנטים ים תיכוניים. מהמטבח הפתוח ממנו ניתן לראות את אופן הכנת המנות וצליית הבשרים, אל הטאבון המרכזי בו נאפים לחמים טריים לכל סועד ועד בר המשקאות המרכזי. בעיצוב המסעדה הושקעה מחשבה רבה לשדרוג החוויה הקולינרית.
בית הנציב, דרך חברון 101 א' ירושלים     כשר – רבנות ירושלים    טל' 02-5664466
תמול שלשום 50% הנחה על שתיה קרה ומשקאות הקיץ כולל בירות ביום ירושלים
תמול שלשום, המוסד הירושלמי ובית הקפה המיתולוגי של ירושלים, המשלב תחת קורת גג אחת בית קפה, מסעדה, ותרבות, בניהולם של הסופר דוד ארליך ושותפו דן גולדברג,  חוגג השנה חצי יובל להיווסדו וחווה שדרוג קולינרי. בית הקפה הפך לבית קפה-מסעדה חלבי המציע תפריט ייחודי שנבנה בקפידה בהתאמה לאווירה המיוחדת במקום על ידי שף אדר קפלן-מור. התפריט מורכב מחומרי גלם איכותיים וטריים המטופלים במקצועיות ומיומנות גבוהה
הפונים לקהל הישראלי ולתיירים המבקרים בירושלים. בתפריטי המסעדה מנות שהן וורסייה למנות קלאסיות ממטבחים שונים ברחבי העולם. בנוסף ומגוון עשיר של מנות צמחוניות ומנות ללא גלוטן. ביום ירושלים מציעה  המסעדה 50% הנחה על משקאות הקיץ הקרים כולל תפריט הבירות ומשקאות אלכוהולים נוספים
מיקומו המיוחד במרכז המדרחוב של נחלת שבעה בבניין עתיק לשימור מהמאה ה-19, יחד עם האווירה הייחודית והרומנטית שלו, הפכו אותו לאחד המקומות המדוברים בעיר ובעל תהודה רחבה אף מחוצה לה. במקום מתקיימים  ברציפות אירועי ספרות, הרצאות, תיאטרון, מוזיקה חיה ועוד, במתכונת קבועה של פעמיים בשבוע. חלל המסעדה מהווה גם חנות ספרים -  בין הקשתות והקירות העתיקים ישנם מדפים עמוסי ספרים, תערוכות ציורים ועבודות אומנות. במסעדה כ-80 מקומות ישיבה והיא משתרעת על פני שטח של כ-120 מ"ר המחולק לשלושה חללים - שני חדרים סגורים, וחלל פתוח המאפשר ישיבה במרפסת שקטה ומוארת באוויר הירושלמי הצלול. כל שולחן ופינת ישיבה במסעדה קרוי על סיפור מבין שלל הסיפורים שנצברו בהיסטוריה המפוארת של המקום, תפריטי המסעדה מוגשים בצורת ספר כרוך, וכלי ההגשה יושבים על "פלייסמנטים" מאוירים באווירת המקום.
רחוב יואל משה סלומון 5 ירושלים, מדרחוב נחלת שבעה טל. 02-6232758   www.tmol-shilshom.co.il
למה שלא תשארו ללילה?
ירושלים מציעה מגוון אפשרויות לינה אם במרכז העיר כמו מלונות איביס ואיביס סטיילס, הממוקם מרחק נגיעה מכיכר ציון, או מלון רמת רחל המלון הקיבוצי היחיד בעיר הממוקם כ-10 דקות נסיעה ממרכז העיר. 
מלון IBIS STYLES  20% הנחה לשבוע של יום ירושלים 2/6-6/6 למזמינים ישירות במלון
מלון איביס סטיילס, הינו המלון השני של המותג ibis בישראל, שנפתח רק לפני מספר שבועות. המלון החדש מעוצב בצורה ייחודית המושפעת מאווירת האזור בו הוא נמצא, שוק מחנה יהודה, עם מגוון איורים המכניסים את האורחים אל אווירת השוק הייחודית לעיצוב המלון.  חדרי המלון אטומים לרעשים ובנויים על פי האיכויות והסטנדרטים של רשת אקור ומותגי ibis העולמיים. כל חדר במלון מציע לאורחיו מיטה עם המזרן הייחודי Sweet BedTM by ibis מבית היוצר של מותג  ibisהעולמי, אותו ניתן גם לרכוש באופן פרטי. המלון מציע 20% הנחה למי שיזמין לינות בשבוע של יום ירושלים וישירות מהמלון.
מלון ibis Styles החדש שוכן בבניין היסטורי ברחוב בן יהודה 4, במיקום אטרקטיבי במיוחד לתיירים - על המדרחוב, בסמוך לכיכר ציון, מרחק של דקות הליכה בודדות מהעיר העתיקה, הרכבת הקלה, שוק מחנה יהודה ומגוון האטרקציות התיירותיות בירושלים. המלון מכיל 104 חדרי אירוח שונים בהם חדרי אירוח סטנדרטיים וחדרי משפחה, מיני סוויטות וחדרים עם מרפסות. בהמשך לרעיון המרכזי של המלון, כל חדר מעוצב כמרחב מגורים בפני עצמו בו ניתן לנוח, להירגע או לעבוד. המלון מתאים באופן מושלם למשפחות עם ילדים - בנוסף לחדרי המשפחה, המלון
מציע ארוחת בוקר ותפריט לילדים וכן ערכות מתנה לילדים בצ'ק אין.
בקומה ה–8 של המלון יוכלו האורחים ליהנות ממסעדה ובר עם נוף פנורמי, שם גם מוגשת מדי יום בין השעות 06:30-10:00 ארוחת הבוקר לאורחי המלון. מדי יום בין השעות 18:30-19:30 מקיים המלון happy hour במסעדה.
לפרטים והזמנות: www.ibis.com
מלון   IBIS RED  20% הנחה לשבוע של יום ירושלים 2/6-6/6 למזמינים ישירות במלון
שנפתח לפני כשנה וחצי צמוד לכיכר ציון, בלב ליבה של העיר, מאפשר לחוות את ירושלים מחלונות החדרים ומעצם קרבתו לכל מה שקורה בעיר. המלון הירושלמי משתייך לקטגוריית ibis Red, והינו המלון הראשון של מותג בתי המלון הבינלאומי ibis מרשת אקור (Accor) בישראל. המלון מציע 20% הנחה למי שיזמין לינות בשבוע של יום ירושלים וישירות מהמלון. המלון כולל 124 חדרי אירוח מאובזרים בעיצוב צעיר ואורבני, ומציע לאורחיו WI-FI חופשי, עמדה להשכרת אופניים, ארוחת בוקר ישראלית עשירה המוגשת בין השעות 06:30-10:00, וארוחת בוקר קלילה הכוללת עוגות, עוגיות ושתיה חמה בין השעות 04:00-06:30 ו- 10:00-12:00. בנוסף, עומד לרשות המבקרים בר המציע ארוחות קלות של כריכים, סלטים, עוגות פאי, פלטת גבינות 24/7.
פרטים נוספים בטלפון 073-222-88-88   לפרטים והזמנות: www.ibis.com
  
מלון רמת רחל 15% הנחה לתאריכים 2/6-6/6 בהזמנה ישירות מהמלון
מלון רמת רחל כולל 165 חדרים מפנקים בקטגוריות שונות המעניקים לאורחיו, זוגות ומשפחות, חופשה עם ערך מוסף . כל החדרים חדישים ומרווחים, מאובזרים בפינוקים הנדרשים שיחד עם צוות מקצועי המעניק שירות מיידי לאורח מציבים אותו בשורה הראשונה של מלונות הנופש באזור. לרשות אורחי המלון גם קאנטרי קלאב חדיש שנפתח לפני מספר חודשים.  הקאנטרי הצמוד למלון, משתרע על פני  4500 מ"ר וכולל 2 בריכות חדשות ומקורות
בקירוי אקוסטי קבוע, האחת לפעוטות וילדים עם דמויות מהאגדות המשמשות כמתקני מים מותאמים לילדים והשנייה בריכת מסלולים חצי אולימפית. במקום סאונה יבשה ורטובה חדשה, בית קפה חלבי, חנויות ספורט ונוחות, חדר כושר מהמתקדמים שיש (בתוספת תשלום) ועוד. כמו כן נהנים האורחים מחדר ג'ימבורי לילדים, חניה חינם, בית כנסת, כספומט, חדר מזוודות, שירותי כביסה, ארוחות ארוזות, אינטרנט, שירותי משרד, כרטיסי חיוג, כספות והמרת כספים. המלון מעניק 15% הנחה לשבוע יום ירושלים בין התאריכים 2-6.6 יום ראשון עד חמישי כולל.
הזמנה על בסיס מקום פנוי בלבד מול מרכז ההזמנות של המלון.
המלון טובל בנוף הררי וירוק, במרחק נסיעה קצרה (10 דק' בלבד) ממרכז העיר ירושלים, מעניק הזדמנות לברוח מהמולת העיר. שהייה במלון המשודרג כוללת הנאה משלל אטרקציות ופעילויות תוכן סביבו כגון: השכרת סלסלות פיקניק, טיולי אופניים, סיורים עצמאיים באתרים ההיסטוריים של הקיבוץ , הרפתקת חידות חמיצר בעקבות אוצרות רמת רחל ביקור בגן ארכיאולוגי המרשים, סיורים וטיולים הכוללים את הכרת החקלאות האורגנית שסביב מלון רמת רחל: קטיף דובדבנים עונתי לכל המשפחה, הכרת מכוורות הדבש המייצרים כחצי טון דבש מדי שנה, טיול בפארק עצי הזית המעוצבים שהפכו לסמל המקום, סדנאות בחווה אקולוגית עכשווית, פינת חי ידידותית, מרחבים ירוקים, חורש טבעי ועוד. בנוסף משמש המלון נקודת יציאה לטיולים ומספק מדריכים מקצועיים לטיולים יומיים באזור ההרודיון, ים המלח, מדבר יהודה ואתרים נוספים.
להזמנת חדרים ופרטים נוספים טל 02-6702555 או באתר www.ramatrachel.co.il



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תגובות

Subscribe

Labels

תרבות תיירות אטרקציות מופע מחול הופעה פסטיבל אופרה אילת ירושלים תערוכה קולינריה ילדים MSC קרוז קיץ אייסמול מוזיאון סוכות צפון הארץ ארוע בלט פסח חופש חנוכה יין כנרת מלון מסעדות משפחה סרט פורים TRIPADVISOR אוליב אטקציות דומינוס ורטיגו חולון חנות יום השואה יקב ישראל כרמן לינה מגדלה מוזיקה משחק ספורט עמק המעיינות פיצה פסח 2019 שבועות שופינג שיט תחרות ALS DIY WISHTRIP אאידה אביב אוכל אומנות אופנה איילת השחר אייס מול אירופה אלכוהול אמישרגאז ארוחה ארועים ביוטי בילוי בית הקונפדרציה בלט היספניקו בריאות בתי קפה גאוני גבר מת מהלך גינוסר גליל גלריה הגן הבוטני החג של החגים המלט הר הנגב הרצליה השקה וולנטיינז ורדי זה סושי חברתי חגי תשרי חדשות חוקר ליום חורף חינם חיפה חמת גדר חרמון טיולים טיפוח יום האישה יום הבחירות יום המשפחה יום העצמאות יום ירושלים יריד יין כפר נופש כריסמס כרמל לילא מבצעים מגנום מגנום בר מוזיאון האסלאם מופעים מחול בינלאומי מחזור מימונה מסעדה מעלית הזמן משפחות מתנה מתנות נבוקו נופש ניו יורק נערות נצרת סדנה סדנה פרטית סולם יעקב סטודיו סי סיורים סילבסטר סימון בוקנגרה ספיישלים סקי עדלידע עכו ערד ערכת קפה פיצהבורגר פיקניק פלמנקו פנאי פסטיבל בין הכרמים פעילויות פעילויות ילדים פעילות קיץ צעצוע צפת קטיף דובדבנים קייטנה קיץ 2021 קלארו קמפינג קניון קניות קרקס ראש הנקרה ראש פינה רונית רפאל ריח שייקספיר שילוב שירת האושפיזין שלג שנת הונגריה בישראל שף פרטי תה תזמורת תחפושת תכשיטים תל אביב תערוכת צילום תצפית כוכבים תרומה

Flickr