יום שני, 16 בנובמבר 2020

החנות של The Vera Hotel אם לא נופשים אז רוכשים

כשהמלונות סגורים, ואנחנו רוצים את ניחוח ותחושת המלון, למה שלא נזמין את זה הביתה? אז עכשיו כבר אפשר, מלון The Vera פתח את Vera online Gift Shop בה נמכרים פריטים כמו מצעים, חלוקים, מנורות, סבונים, ריחות, מותגי קוסמטיקה ערוגות ועוד. כל אלו יזכירו את תחושת המלון.

צילום גיל אבירם

לדברי דני תמרי בעלי המלון, הרעיון להקמת חנות המכר המקוונת, עלה בתקופת סגר הקורונה, בעקבות דרישות רבות של אורחי המלון. "מהרגע בו פתחנו את המלון, הייתה דרישה למוצרים שונים בדגש על סבונים, מצעי הכותנה המצרית וחלוקי האמבט שלנו. עם תחילת הסגר, הביקוש עלה בצורה דרסטית, מה שהביא להחלטה לתת מענה מיידי לנושא"

בין המזכרות הייחודיות שתוכלו להזמין באתר

מצעי כותנה מצרית בצפיפות 400; חלוקי רחצה; תמרוקים נפלאים מזכרת מחדר האמבטיה והספא, מוצרים ושמנים 100% אורגניים שיוצרו על ידי מותג הקוסמטיקה ערוגות ; יינות מקומיים  מובחרים וכן יצירות של אמנים ומעצבים לוקאליים בינהם ריהוט ומנורות שולחן ייחודיות.

צילום גיל אבירם

אודות מלון ורה

המלון ממוקם בלב ליבה ההיסטורי של תל אביב, בסמוך לשדרות רוטשילד המפורסמות באדריכלות הבאוהאוס, לשכונת נווה צדק הציורית וההיסטורית ולשכונת פלורנטין המתעוררת. הספא מאפשר ליהנות מהמרחב ומהאוויר בלי לוותר על הפינוק של הציוד המתקדם ביותר, וחדר ממוזג עם שליטה על כל האלמנטים.

מלון הבוטיק דה ורה הוא הנכס הראשון של המלונאי דני תמרי, שהגה קונספט ייחודי של "אסופה מקומית", ( Local Anthology ) המתמקד בשיתוף פעולה הדוק עם מעצבים, מותגים וכשרונות מקומיים כדי ליצור נרטיב מקומי תל אביבי, העובר כחוט השני בכל המתקנים, השירותים והריהוט האיכותיים של המלון.  

לאחרונה הושק במלון ''Vera Rooftop Spa  ספא אורבני חדש על גג המלון, המעוצב בהשראת אואסיס אורבאני. העיצוב נותן תחושה של נווה מדבר בלב ליבה של העיר הגדולה. המרפסת מחולקת לשני מפלסים מכוסים דק, וביניהם קיר עץ עם אדניות תבלינים.

ייחודיות המלון והספא היא שימוש בתכשירים של מותג הקוסמטיקה 'ערוגות' עם התמקדות בצמח האלוורה בעל הסגולות הרבות, שהמלון והספא עצמם נקראים על שם הצמח. במקום יהיה ניתן ליהנות ממגוון רחב של טיפולים אורגניים, באווירת נווה מדבר ממגנטת.

אורחי מלון דה ורה נהנים מארוחת בוקר ישראלית, כחלק מחוויית האירוח הכוללת. ארוחת הבוקר כוללת מבחר סוגי ביצים לבחירה - שקשוקה, שקשוקה ירוקה, אומלטים, סלט ירקות אורגנים, קפרזה אבטיח עם פטה ונענע, צלחת גבינות איכותיות, אנטי פסטי, לבאנה בעבודה ביתית, מנות ספיישל מתחלפות, בורקסים ולחמים הנאפים במקום. בנוסף, בארוחת הבוקר ניתן ליהנות משתיה חמה ומיצים סחוטים במקום לבחירה (תפוזים, ג'ינג'ר וגזר, תפוחים וסלרי).

המבנה המקורי בשטח עליו בנוי המלון היה "גלעד" בית היולדות הראשון של תל אביב שהוקם בשנות ה-20 . בשנות ה-50 נבנה על חורבותיו של בית היולדות בניין משרדים של חברת הבנייה "משהב". גב הבניין נושק לרוטשילד 16, שבו הכריז בן גוריון על הקמת המדינה.

בכל רחבי תל אביב אזורי תעשייה ובנייני משרדים משנים את פניהם ואת ייעודם ונפתחים בהם ברים אופנתיים ומסעדות חדשות. האדריכל אסף סלומון, תכנן את החלוקה הפנימית של המלון ועיצב את חדריו. על המרחבים הציבוריים, המרפסות וחזית הכניסה הופקד מעצב הפנים ירון טל אשר שמר על אופיו המחוספס של בניין משרדים משנות החמישים, עם רצפות בטון וקירות לא מטויחים, תוך הכנסת חומרים ומרקמים איכותיים וכן שפע של ירק בפנים ובחוץ. עיצוב זה מעניק חוויית אירוח אותנטית לנוסע המודרני המתוחכם- החל בחזית המעוטרת בתריסי עץ ובמרפסות צרפתיות קטנות, עובר בלובי ובמבואה שקירותיה נעטפו במגירות עץ

במגוון גדלים וצבעים ומהוות זיכרון למגירות הישנות, הזרוקות, שנמצאו במשרדים הנטושים. על מעקה העץ המפוסל לצד מדרגות המלון, חרוט שיר של צ'ארלס בוקובסקי.

אודות דני תמרי

דני תמרי החל את קריירת המלונאות שלו בשנת 1998 כמתמחה בקבלה של מלון דן תל אביב. לאחר מכן עבד בבריטניה במחלקת המכירות והשיווק של רשת בתי המלון Rocco Forte וכמנהל מכירות אזורי ב- Morgan’s Hotel Group. הוא התחיל את דרכו בתחום המזון והמשקאות במסעדת "הקונטיינר" ביפו ולאחר מכן הקים את UNA - קולקציית השוקולד. דני שימש כמנהל "בראון TLV", אחד ממלונות הבוטיק הראשונים בתל אביב, וקודם לתפקיד מנהל אזורי ברשת מלונות בראון. תמרי פתח את "דה ורה", מלון בוטיק חדש המתאפיין בקונספט של אוסף מקומי. לדני תואר ראשון במנהל עסקים מביה"ס למלונאות Les Roches, ותעודה בשיווק מה-Chartered Institute of Marketing ותכנית לבגרות בינלאומית ( International Baccalaureate) מ- Frankfurt International School.

כתובת:  רח' לילינבלום 27, תל אביב יפו

אתר אינטרנט:  theverahotel.com

מייסד:   דני תמרי

עיצוב פנים: סטודיו ירון טל

אדריכל: אסף סלומון

 http://theverahotel.com

 03-7783800

 

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תגובות

Subscribe

Labels

תרבות תיירות אטרקציות מופע מחול הופעה פסטיבל אופרה אילת ירושלים תערוכה קולינריה ילדים MSC קרוז קיץ אייסמול מוזיאון סוכות צפון הארץ ארוע בלט פסח חופש חנוכה יין כנרת מלון מסעדות משפחה סרט פורים TRIPADVISOR אוליב אטקציות דומינוס ורטיגו חולון חנות יום השואה יקב ישראל כרמן לינה מגדלה מוזיקה משחק ספורט עמק המעיינות פיצה פסח 2019 שבועות שופינג שיט תחרות ALS DIY WISHTRIP אאידה אביב אוכל אומנות אופנה איילת השחר אייס מול אירופה אלכוהול אמישרגאז ארוחה ארועים ביוטי בילוי בית הקונפדרציה בלט היספניקו בריאות בתי קפה גאוני גבר מת מהלך גינוסר גליל גלריה הגן הבוטני החג של החגים המלט הר הנגב הרצליה השקה וולנטיינז ורדי זה סושי חברתי חגי תשרי חדשות חוקר ליום חורף חינם חיפה חמת גדר חרמון טיולים טיפוח יום האישה יום הבחירות יום המשפחה יום העצמאות יום ירושלים יריד יין כפר נופש כריסמס כרמל לילא מבצעים מגנום מגנום בר מוזיאון האסלאם מופעים מחול בינלאומי מחזור מימונה מסעדה מעלית הזמן משפחות מתנה מתנות נבוקו נופש ניו יורק נערות נצרת סדנה סדנה פרטית סולם יעקב סטודיו סי סיורים סילבסטר סימון בוקנגרה ספיישלים סקי עדלידע עכו ערד ערכת קפה פיצהבורגר פיקניק פלמנקו פנאי פסטיבל בין הכרמים פעילויות פעילויות ילדים פעילות קיץ צעצוע צפת קטיף דובדבנים קייטנה קיץ 2021 קלארו קמפינג קניון קניות קרקס ראש הנקרה ראש פינה רונית רפאל ריח שייקספיר שילוב שירת האושפיזין שלג שנת הונגריה בישראל שף פרטי תה תזמורת תחפושת תכשיטים תל אביב תערוכת צילום תצפית כוכבים תרומה

Flickr