יום רביעי, 22 בינואר 2020

פיצה או המבורגר? דומינוס פיצהבורגר! ויש גם צמחוני


פיצה או המבורגר? לא חייבים להחליט, הפיצהבורגר של דומינוס כוללת הכל – בצק עם סומסום, גבינת מוצרלה, בשר טחון או מהצומח, עגבניות, בצל, מלפפון חמוץ ואפילו צ'יפס בצד, רק תזמינו ותוכלו לקבל את זה תוך 30 דקות.
צילום דן פרץ, סטיילינג רותם ניר

כחלק מהחיפוש אחר קהלים חדשים, דומינו'ס פיצה יוצאת עם פיצה ייחודית שפותחה ברשת העולמית במיוחד עבור קהל חובבי ההמבורגר - "הפיצהבורגר" משלבת בין גבינת מוצרלה, בשר המבורגר, מלפפונים חמוצים, בצל ועגבניות, כשמעל הכל רוטב המבורגר קלאסי, ואפילו שומשום על "הקשה" של הפיצה.
במסגרת ההשקה דומינו'ס תשיק גם לראשונה צ'יפס בתפריט, עם אפשרות למשלוח תוך 30 דק' בלבד! כך שלקוחות יוכלו להינות מארוחה מלאה הכוללת בנוסף למשפחתית פיצהבורגר מנת צ'יפס משפחתי ובקבוק קוקה קולה 1.5 ליטר.
הפיצהבורגר תושק גם בגרסה צמחונית כשרה עם תחליף בשר איכותי שמכיל חלבוני קטניות מובחרים.
במסגרת ההשקה רשת דומינו'ס פיצה תשיק מס' מבצעים מיוחדים בהזמנת משפחתית פיצהבורגר פלוס פיצה נוספת, או בהזמנת ארוחות משפחתיות עם פיצהבורגר, ציפס ושתייה (פירוט מלא בהמשך)
ערב, סוף יום, אתם יושבים בבית, בטלוויזיה משחק שממש חיכיתם לו עומד להתחיל, ובא לכם להתפנק על משהו טעים ביחד עם החברים שקפצו. בשלב זה תמיד עולה הדילמה הנצחית מה להזמין - פיצה או המבורגר? "סו נו מור דילמה...." דומינו'ס פיצה החליטה לשים קץ לדילמה הנצחית עם מוצר חדש וייחודי המגיע מהרשת העולמית לאחר שעבר התאמה לחיך הישראלי – הפיצהבורגר, פיצה המיועדת לאלו שחולים על פיצה ומתים על המבורגר, אלו שלא מסוגלים להחליט מה הם בא להם יותר.  
הפיצהבורגר תוצע על הבצק הקלאסי של דומינו'ס ובצק הכוסמין. מלבד גבינת המוצרלה תיהנו מ- תוספת של 150 גרם בשר המבורגר טחון איכותי, חמוצים, בצל, עגבניות ואפילו נגיעות שומשום על הקשה של הלחמניה...סליחה הפיצה, ומעל הכל רוטב המבורגר מיוחד ברוח אלף האיים, שנוצר משילוב הרטבים שהולכים הכי טוב עם המבורגר קלאסי.
להשלמת החוויה, הפיצהבורגר תגיע גם בארוחת בורגר קלאסית עם מנת צ'יפס משפחתי ומתובלת מתפוחי אדמה פריכים, קטשופ  HEINZ וכמובן בקבוק קולה משפחתי של 1.5 ליטר. לחובבי הצמחונות שגם רוצים להנות יישמר המתכון המקורי עם שינוי אחד והוא  שבמקום הבשר המבורגר המפורק יקבלו תחליף בשר איכותי המכיל חלבון אפונה, חלבון סויה, קמח חומוס, טפיוקה ובצל שיוצרים מרקם וטעם מדוייקים לחוויה הבשרית.
במסגרת ההשקה תוצע הפיצה במספר מבצעים:
·        ארוחת פיצהבורגר הכוללת משפחתית פיצהבורגר + מנת צ'יפס משפחתי + בקבוק שתיה 1.5 ליטר ב- 99.9 ש"ח.
·        משפחתית פיצהבורגר + משפחתית קלאסית ב-66  ₪ כל אחת.
·        משפחתית פיצהבורגר ב- 49.9 ₪ בלבד, על כל קניה של ארוחת פיצהבורגר הכוללת משפחתית פיצהבורגר, צ'יפס משפחתי ובקבוק 1.5 ליטר של קוקה קולה.
עידו פרידמן, סמנכ"ל שיווק דומינו'ס פיצה בישראל: "רשת דומינו'ס פיצה עוקבת ומקבלת השראה מהטרנדים המובילים בעולם הקולינריה, במטרה לחדש ולהציע מגוון אפשרויות וטעמים לקהל לקוחותינו. "הפיצהבורגר" הינו הצלחה עולמית של הרשת, ואנו גאים להשיקה בישראל לאחר לאחר תהליך פיתוח ארוך והתאמה לטעמים הישראליים. "הפיצהבורגר" מאפשרת לנו לפנות לקהלים חדשים עם פיצה טעימה שכל כולה הומאז' ווראיציה ייחודית לאוהבי ההמבורגרים. מהיום הלקוחות יכולים להתעלם מהדילמה של פיצה או המבורגר ובהזמנה אחת להנות מכל העולמות ביחד".
מהטעימה שלי הפיצה מאוד ארומטית ומתובלת, עשירה מאוד, ומעליה כמות נדיבה של רוטב אלף האיים. לנו זה היה יותר מדי - אבל אפשר לבקש את הרוטב בצד.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תגובות

Subscribe

Labels

תרבות תיירות אטרקציות מופע מחול הופעה פסטיבל אופרה אילת ירושלים תערוכה קולינריה ילדים MSC קרוז קיץ אייסמול מוזיאון סוכות צפון הארץ ארוע בלט פסח חופש חנוכה יין כנרת מלון מסעדות משפחה סרט פורים TRIPADVISOR אוליב אטקציות דומינוס ורטיגו חולון חנות יום השואה יקב ישראל כרמן לינה מגדלה מוזיקה משחק ספורט עמק המעיינות פיצה פסח 2019 שבועות שופינג שיט תחרות ALS DIY WISHTRIP אאידה אביב אוכל אומנות אופנה איילת השחר אייס מול אירופה אלכוהול אמישרגאז ארוחה ארועים ביוטי בילוי בית הקונפדרציה בלט היספניקו בריאות בתי קפה גאוני גבר מת מהלך גינוסר גליל גלריה הגן הבוטני החג של החגים המלט הר הנגב הרצליה השקה וולנטיינז ורדי זה סושי חברתי חגי תשרי חדשות חוקר ליום חורף חינם חיפה חמת גדר חרמון טיולים טיפוח יום האישה יום הבחירות יום המשפחה יום העצמאות יום ירושלים יריד יין כפר נופש כריסמס כרמל לילא מבצעים מגנום מגנום בר מוזיאון האסלאם מופעים מחול בינלאומי מחזור מימונה מסעדה מעלית הזמן משפחות מתנה מתנות נבוקו נופש ניו יורק נערות נצרת סדנה סדנה פרטית סולם יעקב סטודיו סי סיורים סילבסטר סימון בוקנגרה ספיישלים סקי עדלידע עכו ערד ערכת קפה פיצהבורגר פיקניק פלמנקו פנאי פסטיבל בין הכרמים פעילויות פעילויות ילדים פעילות קיץ צעצוע צפת קטיף דובדבנים קייטנה קיץ 2021 קלארו קמפינג קניון קניות קרקס ראש הנקרה ראש פינה רונית רפאל ריח שייקספיר שילוב שירת האושפיזין שלג שנת הונגריה בישראל שף פרטי תה תזמורת תחפושת תכשיטים תל אביב תערוכת צילום תצפית כוכבים תרומה

Flickr